GPS Helpdesk, 's avonds op afspraak.

Inleiding:GPS Helpdesk medewerker
Wij kunnen u op afstand helpen met problemen en/of vragen met uw GPS en GPS-software op uw computer. Ook kunnen we de instellingen van uw toestel doornemen, maar daarvoor is de Privé GPS cursus veel beter, dan komen we bij u thuis en zien we ook wat u doet met uw toestel.

Helpen met problemen met GPS software op uw computer, dat kan echter prima op afstand.

Het is zelfs mogelijk om een cursus Garmin BaseCamp (of ander onderwerp) te krijgen verdeeld over meerdere sessies.

We doen dit voor Nederlands/Vlaams sprekenden in België, Luxemburg en Nederland! En in het Engels voor de rest van de wereld.

 

Reserveer GPS Helpdesk sessie of persoonlijke online GPS cursus. from GPS Expert on Vimeo.

 

Wat:

Mac en WIndows ondesteuningWe kunnen u helpen met de volgende problemen en vragen:

  • Advies bij keuze GPS toestel of kaarten
  • Downloaden van routes en tracks en laden in uw toestel.
  • Aanpassen van bestaande waypoints, routes, tracks, geocaches.
  • Maken, bewerken, veranderen van waypoints (favorieten), routes, tracks, koersen, sporen, geschiedenis, triplog.
  • Installeren en bijwerken van uw kaarten op uw computer en GPS (bv: nüLife, nüOne, OnRoute).
  • Migratie van alle GPS gegevens, programma's en kaarten van een oude computer naar een nieuwe computer.
  • Ophalen, en in GPS plaatsen van POI's zoals flitspalen en campings.
  • En nog vele ander zaken die allemaal gerelateerd zijn aan GPS klusjes op de computer.
  • Wij hebben kennis van toestellen van de merken Garmin, TomTom, Mio, Tripy, CompeGPS.

 

Welke toestellen en programma's:

We kunnen u indersteunen met de volgende GPS toestellen:

  • Garmin outdoor GPS toestellen zoals de eTrex 20, 30, GPSmap 60CSx, GPSmap 62/64/78, Dakota, Oregon, Montana en Monterra series.
  • Garmin sport GPS toestellen zoals de Forerunner en Edge 605/705, 800, 810 en 1000 series.
  • Garmin motor GPS toestellen zoals de Streetpilot series, zumo 210/220, 450, 500, 550, 660 and 340/350/390, BMW V en 590 series.
  • TomTom motor GPS toestellen zoals de Rider 1, Rider2, Urban,  Pro en 2013 (wide) Riders.
  • CompeGPS TwoNav toestellen zoals de Sportiva, Adventura and Delta.
  • CompeGPS TwoNav navigatie software op Android, iPhone/iPad, Windows en Mac.
  • Tripy motor/auto GPS toestel zoals de Tripy and TripyII.

 

We kunnen u onderstenen met de volgende GPS programma's:

  • Garmin GPS programma's zoals MapSource, BaseCamp, Training Centeren  Garmin Connect. En alle extra programma's zoals MapInstall, Garmin Express en PoiLoader.
  • Garmin Kaarten en OSM kaarten zoals Topo BeNeLux Pro, OpenFietsMap en OSM World routable
  • Google GPS programma's zoals Google Maps en Google Earth.
  • TomTom GPS programma TomTom Home.
  • Tripy RoadTracer programma
  • Route maak programma's zoals ITN Convertor, Tyre, Tyre Pro en RouteConvertor.
  • Route, Spoor/Track, Geschiedenis en Koers omzetters zoals GPS Babel, WinGDB3 en RTWtool
  • CompeGPS programma's zoals LAND en TwoNav.
  • Garmin GPS programma's zoals JaVaWa GMTK en JaVaWa Device Manager  (we zijn sponsor van deze programma's!)

 

Hoe:

  • U maakt een reservering en betaald d.m.v. overschijven of paypal, u ontvangt een factuur.
  • Wij bellen u op uw vaste telefoonnummer in Nederland, België of Luxemburg en via Skype wereldwijd.
  • Bij de bevestiging per e-mail, ontvangt u ook een instructieblad, waarin beschreven staat hoe u de GPS Helpdesk sessie kan vorobereiden.
  • Nadat u ons de tijdelijke en eenmalige codes per telefoon geeft, nemen we het scherm van uw PC of Mac over en helpen u met uw vragen.

 

Tarieven:

  • 0-30 min ondersteuning € 10,=
  • 0,5-1 uur ondersteuning € 20,=
  • 1-2 uur ondersteuning € 35,=
  • 2-3 uur ondersteuning € 50,=
  • Overig op aanvraag.

 

Wanneer:
Alleen op afspraak: 's avonds op maandag en dinsdag. Tussen 19.00 en 23.00.

Er zit minimaal 2 dagen tussen uw aanvraag en tijdstip van ondersteuning!

 

Aanvragen:

U kunt zelf via ons reserveringssysteem boeken welke dag/tijd u wenst tot maximaal 6 weken vooruit.

Direct bevestigen van de reservering kunt u zelf via CreditCard of PayPal betaling (+4% kosten) of wachten op de factuur die wij u zenden en gewoon overmaken via de bank.

 

Voorwaarden:

  • Alleen op afspraak!
  • Er zit minimaal 2 dagen tussen uw aanvraag en het tijdstip van hulp aan u.
  • Alleen bij vooruitbetaling (tenzij u voor ons 0900 nummer kiest).
  • We bellen alleen naar uw vaste telefoonnummer.
  • Indien u mobiel wilt bellen, dan kunt u alleen gebruik maken van ons 0900 nummer.

 

Risico's en aansprakelijkheid:

  • Wij passen niets aan zonder uw toestemming.
  • Via onze huidige werkmethode is het vrijwel onmogelijk om een virus van ons naar u te krijgen of omgekeerd.
  • Ondersteuning op afstand is geheel risicoloos, we helpen u en we bedienen samen uw muis en toetsenbord.
  • Wij zullen nooit gegevens in uw computer bekijken zonder uw toestemming.
  • Codes voor overname van uw computer zijn tijdelijk en vervallen automatisch, we kunnen dus nooit bij uw computer zonder dat u ons de meest recente codes geeft.
  • Aanpassen/veranderen van GPS programmatuur op een computer geeft alleen problemen als aanvullende systeemprogrammatuur dient te worden aangepast (bv. opnieuw installeren van Microsoft .Net frameworks).
  • We zijn zeer voorzichtig en samen met u controleren we of alle functies werken.
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor fouten die al in uw computer zitten of door handelingen van anderen dan de medewerkers van GPS-Expert.nl zijn ontstaan.
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor fouten die optreden in andere programma's dan de GPS programma's die we mogelijk voor u vernieuwen, verplaatsen en installeren
  • Wij zijn alleen aansprakelijk voor fouten die wij maken, normaal doen wij alleen iets met GPS programmatuur.
  • Als we fouten maken en uw systeem werkt niet meer, zullen we ons best doen om de fouten te herstellen.
  • Er dient een goede en recente Back-up aanwezig te zijn van uw systeem. U bent zelf verantwoordelijk voor het maken van deze Back-up (wij kunnen dat ook doen, maar het kost wel extra tijd).
  • De aanwezigheid van een goede recente back-up is geen voorwaarde, maar als er iets fout gaat en er is geen backup van uw systeem, vervalt onze verantwoordelijkheid tot repareren van uw systeem.
  • Indien blijkt dat u ons vraagt om niet legale handelingen uit te voeren, hebben we het recht dat te weigeren en de verbinding te verbreken, zonder restitutie van reeds betaalde gelden.